torek, 27. avgust 2013

Negovalka

Operacijo, že drugo v štirih mesecih, je uspešno prestala. Že drugič v štirih mesecih so ji rešili življenje in včasih se sprašujem, kolikokrat ji ga še bodo. Nekam prezgodaj so jo izpustili iz bolnišnice, je bil prepričan stric. Ker se sama še ni mogla spopadati z veliko hišo in vsemu, kar sodi zraven, sem se za vikend javila za pomoč. Čez teden bo to počel stric. Bila ja navdušena nad mojo pomočjo in sestavljenim jedilnikom. Upam, da se ga bo držala tudi čez teden, ko ne bo pod mojim nadzorom. Kljub še vedno slabi psihični kondiciji, sem v sebi čutila zadovoljstvo za opravljena dela. Že dostikrat sem se spraševala, če sem nemara zgrešila študij in posledično tudi poklic.

2 komentarja:

  1. A veš, da zelo dobro pišeš in da bi nuujno morala tudi sama kaj pisat? Ne nisi zgrešila poklica...nekaj blazno romantičnega je v ukvarjanju se z besedo in stavki...in nekaj povsem drugega je negovati babico, z ljubeznijo kot pa številne druge v bolišnicah na primer....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tashky. Ko sem se v začetku januarja 8 tednov zdravila v psihiatrično bolnici, so med zdravljenjem in pred tem nastala kratke zgodbe, ki jih nekateri zelo hvalijo in spodbujajo k izdaji. Večina jih je objavljena tudi na mojem blogu od decembra do februarja.
    Kar se tiče negovanja pa imaš prav.

    OdgovoriIzbriši