ponedeljek, 23. september 2013

Bronhitis

Vedno je bilo tako. Kot otrok sem bolehala za kroničnimi anginami, kot najstnica za brohnitisom. Začelo se je z bolečim grlom, trajalo je kake dva dni. Razni Neoangini, pa domači med, solnica niso pomagali. Čez dva dni je boleče grlo preraslo v smrkanje in kašljanje, ki je postajalo vedno bolj in bolj napadalno. Včasih sem mislila, da bom izkašljala pljuča. Obisk zdravnika in antibiotiki so bili neizogibni. Pred leti so mi za umiritev predpisali celo kodeinijev fosfat. Lekarničarka je zanj zahtevala še osebni dokument. Potem je bilo za 3 leta mir. Do prejšnje nedelja. T. pravi, da kašljam kot osel. Jaz pa se še vedno nisem spravila k zdravniku. Nekje sem brala, da brohnitis blažita med in bezgov čaj. Še vedno se zdravim s tem. Pri vseh antidepresivih in antipsihotikih pa raznih zeliščnih tabletih zaradi stranskih učinkov teh pomirjajočih substanc si ne morem privoščiti še antibiotikov. Bomo videli, kako se bo po tednu dni vse skupaj obrnilo, na bolje ali slabše.

2 komentarja:

  1. Te razumem. Mene tudi zadnjih par let napada, kronično. Vsakih nekaj mesecev. Antibiotiki pa tako tako, včasih kaj pomagajo, včasih pa niti ne. Je treba zdržat dva, tri tedne, pa se samo popravi. Ampak potem čez mesec ali dva spet isto...

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je za antibiotike, zato niti nisem šla k zdravniku. Nazadnje so me zdravili s kodeinijevim fosfatom.

    OdgovoriIzbriši