sreda, 12. februar 2014

Smola

Vedno znova in znova sem se izgovarjala na antidepresive, potem pa mi je lekarnarka rekla, naj le obiščem zdravnika. Pred kakim  mesecem. Pa sem šla in dobila napotnico za kolonoskopijo in ultrazvok. Izvidi so pokazali steatozo jeter, hud meteorizem in vnet dvanajstnik. Nova - trojna zdravila, ja dvojne že imam za svojo depresijo - in stroga dieta. Nekako sem se pomirila, sprijaznila z dieto, ko sem staknila virusno pljučnico in v slabih dveh dneh okužila vse in vsakogar, ki mi je bil blizu. Potem pa nekaj najhujšega. Začel me je bolet zob. Tako močno, da sem se odpravila na Metelkovo, v nočno dežurno ambulanto. Nimam predsodkov, a dežurni je bil nek `slovenski` zobar, ki me je poslal domov, češ da ne more ničesar narediti in naj si bolečino lajšam z analgetiki. Jemala sem analgin, ga grela, mazala s propolisom - tako so mi svetovali v lekarni, ko pa sem se zjutraj zbudila, je bilo lice večje kot pomaranča. Odpravila sem se na Vič - brez komplikacij mi je prerezala dlesen, napisala antibiotik in bolniško. Sedaj moram do nadaljnjega menjavati trakce. Oteklina počasi izginja, a je še vedno prisotna. Vsaj slabše ni, je rekla moja zobozdravnica. V slabem mesecu me je doletelo vse, manjka samo, da si še kaj polomim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar