ponedeljek, 9. september 2013

Kolesarska pot Radovna











Sp. Gorje - Zg. Gorje - Krnica - Sp. Radovna - Sr. Radovna - Zg. Radovna - Krma - Zg. Radovna - Sr. Radovna - Sp. Radovna - Krnica - Zg. Gorje - Sp. Gorje = 40 km = 36-ič letos! Naslednje leto mogoče 50 x.

10 komentarjev:

  1. Anonimni9/9/13 12:16

    Ravno zadnjič smo se tu okoli vozili z avtom, ko smo šli z Bleda v Mojstrano, pa sem rekel, da bi šli čez hrib pogledat. Prej še nisem bil nikoli tam. Strašno lepi kraji, je bil kar greh z avtom ružit. Bo treba še kdaj s kakim bolj primernim prevoznim sredstvom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je lepo, sploh, če se želiš odpočiti od mestnega vrveža. Naslednje leto priporočam kolesarjenje po dolini. :) Zate bo to "mala mal'ca". =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ja, sem hotla rečt, da si se vozila po "mojem koncu" tako domač mi je, jaz pa itak ljubljančanka. Čigav je torej konec, bolj tvoj neda? Ja full je lepo, še posebej zdaj v tem letnem času...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole imam jaz čisto za svoje. :) :) Dedek se je rodil tam, živel tam, sedaj v Radovni bivajo njegovi nečaki. :) Res je enkratna. Si se že lotila kolesarjenja po njej? =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekolesarila, odtekla, tek na smučeh, prehodila...je nekaj magičnega v tistem koncu, sploh vsi ti travniki. Na Kredo sem se hodila kopat...moj dedek pa je iz Mojstrane.

    OdgovoriIzbriši
  6. Potem sva pa "sosedi". Mene pa Kreda nikoli ni privabila za kopanje zaradi paglavcev. :) Sem pa drsala ja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuu, eni ste pa res pridni! :-) POHVALNO!

    OdgovoriIzbriši
  8. Techka poskusi tudi ti, ti ne bo žal. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O soseda!!
    Vidim da tudi ti obožuješ "mojo" dolino. Sigurno sva se že srečali. Moja familija ponavadi pod večerom tam rolamo. V naslednjih dneh si tam odpiram sezono ta dolgih sprehodov. Od Krnice do Krede pa nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Verjetno sva se res. :) Uf, za peš pa je kar dolga pot, nisem še probala. Niti nisem kaka ljubiteljica dolge hoje.

    OdgovoriIzbriši